יום שישי, 4 בינואר 2013

דוקטור הו: עונה 7 המלאה כולל הספיישל!!!


היי לכולם!!!
שמעתי שיש ביקוש רב לעונה 7 של דוקטור הו, העונה החדשה, ושגם אם אתם מוצאים איזה משהו קטן אז הוא לא עובד.
אז החלטתי להביא לכם את כל מה שיצא בינתיים, כולל ספיישל.
(נכנסתם ולא הבנתם מה קורה? אז זה הולך ככה:
1)נכנסים לפרק
2)יש לכם שתי טבלאות, שמעל אחת כתוב "GET PRO", ומעל האחרת כתוב "CONTINUE AS A FREE USER".
3)תלחו על ה"CONTINUE AS A FREE USER".
4)עכשיו הגעתם למסך שבו אתם רואים תמונה קטנה מהפרק, ויש לכם שלושה כפתורים: "WATCH NOW", "DOWLOAD", וכפתור גדול שמסומן עליו חץ.
5)תלחצו על החץ.
6)עכשיו זה אמור להתחיל. אם זה לא מתחיל במשך הרבה זמן, ועל איפה שאמור להיות הסרט מופיעה כתובית שחורה, פשוט מרעננים.)
תיהנו!!!
פרקים נוספים יצאו רק באפריל, לצערי...
אבל יש את הספיישל קריסמס:
תיהנו!!!
(הפוסט הזה ישאר בנפרד רק לכמה זמן, ואחרי זה אני אעביר את הפרקים לתוך השני.)

2 comments:

  1. חחח מתחשק לי אז אני הולכת לראות את זה בעצמי:)
    (למרות שרק הרגע העליתי את זהXD)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מנסה להכנס אבל כול פעם שאני נכנסת ( פרק1) זה מביא לי סרטונים של 15 שניות בערך של (כמו) ההתחלה של סרטני דיסני - שיש את הטירה הזאת . וכל פעם זה משהו שונה ואני מנסה גם באתרים אחרים . למה זה ככה?

      מחק